Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جلوگیری از ورود ۱۱۳ خودرو با پلاک غیر بومی به ملایر

جلوگیری از ورود ۱۱۳ خودرو با پلاک غیر بومی به ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۱۱۳ خودرو با پلاک غیربومی که قصد ورود به این شهرستان را داشتند طی 24 ساعت گذشته، از مبادی ورودی شهرستان ملایر متوقف و به شهرهای مبدا برگردانده شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمدباقر سلگی اظهار داشت: در مدت یاد شده ۵۰۸ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی نیز برای خودروهای متخلف اعمال شده است.
وی با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد، افزود: در این راستا طی شبانه‌روز گذشته برای ۴۱۸ پلاک بومی شهرستان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی، اعمال شده است.
فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی با توجه به قرمز شدن وضعیت ملایر به یک میلیون تومان افزایش یافته است، ادامه داد: به جز ۲ ورودی پل انقلاب و میدان استقلال، مابقی ورودی‌های ملایر مسدود و تحت کنترل دوربین‌های نظارتی ثبت تخلف قرار دارد.
سرهنگ سلگی گفت: از زمان مسدود شدن میدان تعاون تاکنون، بیش از ۴۰۰ خودروی پلاک بومی توسط دوربین‌های نظارتی اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی ملایر افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و قرار گرفتن در شرایط بحرانی، ارایه هر نوع خدمات پلیس راهور همچون شماره‌گذاری، صدور گواهی‌نامه، برگزاری آزمون‌های رانندگی از روز گذشته(۱۸ فروردین) لغو شده است.
سرهنگ سلگی همچنین به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام نوروز از ۸۳ درصد به ۵۶ درصد اشاره کرد و گفت: با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، حجم بالای سفرها و افزایش دید و بازدیدها در این ایام، زنگ خطر قرمز کرونا در تمامی شهرهای کشور به صدا درآمد و کرونای جهش یافته جان مردم را مورد هدف قرار داده است.
وی تاکید کرد: برای عبور از شرایط بحرانی کنونی، مردم از هرگونه دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی و برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا پرهیز کنند و حساسیت بالایی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا داشته باشند

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن