Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف ۱۰۰ هزار اقلام بهداشتی احتکار شده در همدان

کشف ۱۰۰ هزار اقلام بهداشتی احتکار شده در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از 101 هزار اقلام بهداشتی وضد عفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح امروز در برنامه صبح عالی مرکزصدا وسیمای همدان با اشاره به لزوم عزم همگانی برای شکست بیماری کرونا از تلاش مردم استان  به خاطر رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی  در قسمت های مختلف پلیس استان که با مردم در ارتباط مستقیم هستند گفت: تجهیزات وامکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا بین آن ها توزیع شده است.

سردار کامرانی صالح در ادامه گفت: برای مقابله با این بیماری همکاری های بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته و پلیس استان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام ماموریت های مربوط به مقابله با بیماری کرونا است.

این مقام انتظامی افزود:در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی ونظارت بر قلیان سراها ،منزل وسوییت ها ، کنترل ورودی های استان و مقابله با محتکران و گران فروشان کرده است.

وی با اشاره به کشف بیش از 101 هزار اقلام بهداشتی وضد عفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان گفت: این اقلام شامل 32 هزار دستکش ،37 هزار ماسک،22 هزار لیتر محلول های ضد عفونی کننده و 10 هزار ژله های ضد عفونی کننده بوده است که در این راستا 20 نفر نیز دستگیر وتحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به کنترل وتب سنجی افراد در ورودی های استان گفت: ورودی ها به صورت مستمر کنترل وافرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به قرنطینه منتقل می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن