Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث فروشنده لپ‌تاپ سارق از آب درآمد

فروشنده لپ‌تاپ سارق از آب درآمد

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري سارق حرفه اي بدل انداز که در پوشش فروش لپ تاب اقدام به سرقت مي کرد ، خبر دادبه گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري گفت: ماموران گشت کلانتري 12 روز گذشته در حين گشت زني درابتداي بلوار شهيد"احمدي روشن" به شخصي ناشناس که با در دست داشتن دو عدد کيف لپ تاب بصورت پياده درحال عبور از خيابان بود مشکوک شدندکه این فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرارمی کند.

وی افزود: فرد مذکور پس ازطي مسافتي اقدام به پرتاب کردن کيف های لپ تاب می کند  و در زمان تعقيب قصد حمله به ماموران را با یک قبضه چاقو داشت که ماموران با استفاده از قانون بکارگيري سلاح ، در نهايت متهم  را دستگير و به  کلانتري منتقل می کنند .

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: درتحقيقات و بررسي مأموران پلیس از این فرد، مشخص شد وی با عنوان فروشنده به مغازه هاي سطح شهر مراجعه و با ترفندهاي خاصي اقدام به فروش لپ تاب هاي قلابي و ماکت مي کرده و از خريداران نيز وجه نقد يا طلا دريافت مي کرده است.

وي افزود: اين فرد که خود را  تبعه یکی از کشورهای همسایه و ساکن "شهريار" اعلام  کرده است در مواجهه با شاکيان پرونده به 10فقره سرقت و بدل اندازي لپ تاب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان با اشاره به اينکه متهم بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصريح کرد: پليس همواره برخورد با مخلان نظم و امنيت را با جديت در دستور کار خود قرار داده و به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادي بخواهند امنيت و آرامش جامعه را مختل کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن