Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق حرفه‌ای در ملایر دستگیر شد

سارق حرفه‌ای در ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري سارق حرفه اي خودرو، مغازه و منزل و کشف يک ميليارد ريال اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمدباقر سلگي در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه ، منزل و خودرو در شهرستان ملاير، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتي دقيق و بکارگیری شگردهای پلیسی، سارق حين انتقال يک دستگاه خودروي سواري سرقت شده شناسایي و دستگیر شد .
اين مقام مسئول بیان کرد: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد، سارق سابقه دار بوده و در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال مسروقه شامل: لوازم منزل، لنز دوربین مدار بسته، چندین دستگاه تلویزیون، یک جفت پلاک جعلی خودروهای دیگر و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و ارزش اموال مسروقه مکشوفه نيز يک ميليارد ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان ملایر در پایان با اشاره به این که متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، گفت: حافظان نظم و امنيت در اين خطه شهيد پرور با تمام توان و با استفاده از همه ظرفيت ها با مجرمان و مخلان نظم و امنيت قاطعانه برخورد می کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن