Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف یک اتوبوس با مواد محترقه در همدان

توقیف یک اتوبوس با مواد محترقه در همدان

کشف مرئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 14 هزار عدد مواد محترقه لوازم خانگي و غیره از يك دستگاه اتوبوس مسافربري به ارزش 800 ميليون ريال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبری مبني بر اين که قاچاقچيان کالا و ارز قصد دارند مقاديري کالاي قاچاق را از شهرهاي مرزي غرب کشور توسط يک دستگاه اتوبوس به تهران انتقال دهند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وي افزود: با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي مواصلاتي منتهي به همدان در اوايل بامداد يوم جاري با همکاري پليس اطلاعات استان، این اتوبوس مسافربري که در حال عبور از ايست و بازرسي شهيد زارعي بود شناسايي و متوقف شد.
سرهنگ زارعی بیان کرد: در بازرسی از این اتوبوس،14 هزار عدد مواد محترقه خارجي و قاچاق ، 2 دستگاه تلويزيون، 2 دستگاه کولر گازي ، يک دستگاه ماشين لباسشويي و تعدادي اقلام ديگر کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 800 ميليون ريال برآورد شده، افزود: پرونده مقدماتي در این خصوص تشکيل و در مرجع قضايي تحت رسيدگي است.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: از شهروندان در خواست مي شود هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند./پلیس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن