Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث وقوع شش فقره آتش‌سوزی در همدان در روز گذشته

وقوع شش فقره آتش‌سوزی در همدان در روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22 مردادماه، 10 عملیات توسط فرشتگان نجات 125 همدان انجام شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا بیاناتی با اعلام این خبر افزود: شش عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: روز بیست و دوم مرداد ماه شهروندان 457 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 10 مورد منجر به عملیات شده، 14 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 39 تماس اشتباه و متاسفانه 394 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

بیاناتی به عملیات های انجام شده در این تاریخ اشاره و تصریح کرد: شش مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در استادان، حریق کانکس در خیابان قلیانی، حریق خودرو در خیابان پاسداران و سه مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده فقیره، بلوار ارم و دره مرادبیگ، عملیات های اطفای حریق در روز گذشته هستند.

وی با اشاره به دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی و اعتمادیه، اظهار داشت: دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در جاده فقیره و قاسم آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان در پایان یادآور شد: تعداد چهار نفر در عملیات های روز قبل توسط فرشتگان نجات 125 همدان از خطر نجات یافتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن