Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از 14 کيلوگرم مواد مخدر در ملاير

کشف بیش از 14 کيلوگرم مواد مخدر در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف بیش از 14 کيلوگرم ترياک ، شيشه و هروئين در اين شهرستان خبر داد.

به  گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگي در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان ملاير توسط پليس مبارزه با مواد مخدر و با اشرافيت اطلاعاتي لازم، 3 طرح ضربتی اجرا شد.

وی افزود: در ماموریت نخست، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتي از اقدام يک توزيع کننده مواد مخدر براي عبور يک محموله به اين شهرستان مطلع و با اقدام به موقع خودروي اين قاچاقچی قبل از ورود به شهرستان متوقف شد که در بازرسي از آن، 14 کيلو و 300 گرم ترياک کشف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ سلگي بیان کرد: در ماموريت دوم، ماموران با اجراي طرح پاکسازي در نقطه اي از پيش تعيين شده با دستگيري 6 معتاد، 24 گرم هروئين ، 28 گرم ترياک، 2 گرم شيشه و 20cc متادون را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در سومين مرحله از اجراي این طرح در نقطه آلوده به توزيع مواد مخدر با دستگيري يک متهم، 50 گرم ترياک ، 31 گرم هروئين و بيش از يک گرم مواد مخدر شيشه کشف شد.

وی افزود: در همين ارتباط ماموران کلانتري ازندريان نيز با شناسایي يک توزيع کننده مواد مخدر، 2 گرم هروئين را از وي کشف و هر 9 متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه با اشاره به اين که مبارزه موفق با مواد مخدر نیازمند عزم ملي و همگاني است، گفت: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي با سوداگران مرگ که زندگي اقشار مختلف مردم را در معرض خطر مرگ و نابودي قرار داده اند با اقتدار روز افزون متکي به اشرافيت اطلاعاتي و قدرت عملياتي برخوردي قاطعانه خواهد داشت و اين استراتژي يک اولويت راهبردي، حيات بخش و  لازم الاجرا است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن