Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کاهش 11 درصدی فوتی حوادث ترافیکی در همدان

کاهش 11 درصدی فوتی حوادث ترافیکی در همدان

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از کاهش 11 درصدی فوتی حوادث ترافیکی بر اساس آمارهای پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، حبیب معصومی با اشاره به کاهش 11 درصدی فوتی حوادث ترافیکی بر اساس آمارهای پزشکی قانونی گفت: طی دوماهه اول سال 98 در مقاسیه با سال 97 ، شصت و یک نفر فوتی به پنجاه و چهار رسید.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه نیز اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ تعداد شش پایگاه باید در استان همدان ایجاد شود که سه پایگاه امسال به بهره برداری می رسد.

معصومی گزارشی از وضعیت آمبولانسهای استان ارائه کرد و گفت: در مجموع تعداد ۷۰ آمبولانس در استان وجود دارد که ۵۶ آمبولانس جدید است.

وی با بیان اینکه اتوبوس آمبولانس 115 شش دانگ در خدمت طرح ملی کنترل فشار خون است، اظهار کرد: بیش از هزار مورد کنترل فشار خون توسط عوامل 115 استان ثبت شده و اتوبوس آمبولانس 115 همدان نقش فعالی در پایگاه سیار سنجش فشار خون ایفا می نماید .

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از انجام پرواز های 261 اورژانس هوایی و انتقال دو مصدوم از کبودرآهنگ خبر داد و گفت: انتقال دو مصدوم با کاهش سطح هوشیاری ازکبودر آهنگ به همدان انجام شد.

وجود ۱۱ ساختمان که در حال ساخت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و اعمال موضوع بهره وری برای تمام کارکنان اورژانس ۱۱۵، لزوم مشخص شدن مواقع استفاده از اورژانس هوایی در قالب تفاهم نامه، استفاده از تبلت‌های مسیر یاب،  تبدیل هشت مرکز پیام به سه مرکز پیام استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت پایگاه اورژانس هوایی در ۵ کیلومتری همدان، نبود انبارک در فوریتهای پزشکی و دریافت مواد مورد نیاز از شبکه هااز موارد ارائه شده در گزارش دکتر معصومی بود.

معصومی خاطر‌نشان کرد که  آزمون عملی استخدام شرکتی در رشته اورژانس پیش بیمارستانی برگزار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن