Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انتشار هرگونه تصویر یا فیلم با سلاح جنگی در فضای مجازی پیگرد قضایی دارد

انتشار هرگونه تصویر یا فیلم با سلاح جنگی در فضای مجازی پیگرد قضایی دارد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: گردانندگان این سایت ها از درج آگهی‌های تبلیغاتی غیر قانونی و فراخوان های غیر مجاز و یا بدون مجوز و اعمال خلاف قانون خودداری و در جهت افزایش امید و آرامش در جامعه تلاش کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح با خطاب قرار دادن افراد و مدیران کانالها، خاطرنشان کرد: مدیران کانال‌ها باید بدانند که مسئولیت مطالبی و تصاویری که در کانال یا گروه خود به اشتراک می گذارند بر عهده خود ایشان است و در صورت وجود شاکی خصوصی یا عمومی، پلیس فتا طبق قانون جرایم رایانه‌ای با مدیران این کانال ها برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بعضا برخی افراد با انتشار فیلم یا عکس و استفاده از سلاح جنگی اقدام به خودنمایی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می نمایند، تصریح کرد: این افراد باید بدانند پلیس و دستگاه قضایی با قاطعیت با اینگونه اعمال برخورد خواهد کرد.

وی خطاب به اصحاب رسانه نیز گفت‌: شما اصحاب رسانه با عنوان عنصر کلیدی در داخل کشور می‌توانید با تولید و انتشار محتوای متناسب در راستای فرهنگ اسلامی با چالش‌های این حوزه به خصوص جنگ نرم مقابله کرده وعملا در کاهش جرائم و تحقق پیشگیری اجتماعی در فضای مجازی قدم برداشته و به امنیت مردم کمک کنید.

فرمانده انتظامی استان همدان به گردانندگان کانال‌ها و گروه‌های پر مخاطب توصیه کرد، از درج آگهی‌های تبلیغاتی غیر قانونی و فراخوان های غیر مجاز و بدون مجوز و اعمال خلاف قانون خودداری و در جهت افزایش امید و آرامش در جامعه تلاش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن