Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی هنوز برنامه‌ای برای مراسم شب‌های قدر نداریم

هنوز برنامه‌ای برای مراسم شب‌های قدر نداریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: فعلاً برنامه‌ای برای اجرای مراسم شب‌های قدر در فضای باز نداریم و منتظر اجازه ستاد کرونای استان هستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا حاجی‌زین‌العابدینی تصریح کرد: برگزاری مراسم شب‌های قدر به مصوبه ستاد کرونای استان بستگی دارد و اگر این ستاد مصوبه‌ای مبنی بر برگزاری این مراسم بدهد، در فضای باز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در برگزاری هر گونه مراسم اعم از مراسم شب‌های قدر تابع ستاد کرونای استان هستیم، اظهار کرد: اگر ستاد کرونای استان اجازه برگزاری مراسم در فضای باز را ندهند، امسال مراسمی نخواهیم داشت.
حاجی‌زین‌العابدینی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر این موضوع از سوی ستاد کرونای استان به اداره اوقاف ابلاغ نشده است، یادآور شد: معمولاً مصوبه این ستاد در روزهای ابتدایی هفته ابلاغ می‌شد اما تاکنون مصوبه‌ای در این رابطه ابلاغ نشده است.
مدیرکل اوقاف استان همدان با تأکید بر اینکه مصوبه ستاد کرونا برای این دستگاه محوریت و ‌موضوعیت دارد، مطرح کرد: به علت اینکه تمام شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و ممنوعیت تردد دارند فعلاً برنامه‌ای برای اجرای مراسم نداریم مگر اینکه شرایط تغییر کند و ستاد کرونای استان اجازه برگزاری مراسم را بدهد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن