Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی شرکت دو هزار همدانی در آزمون قرآن کریم

شرکت دو هزار همدانی در آزمون قرآن کریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری هجدمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی اظهار کرد: این آزمون همزمان با سایر استان‌های کشور، روز جمعه 11 بهمن‌ماه با حضور بیش از 2 هزار شرکت کننده در استان برگزار می‌شود.
احسانی با بیان اینکه این آزمون در دو بخش‌ الکترونیک و کتبی برگزار می شود؛ اظهار کرد: رشته‌های سبک زندگی، سیره معصومین (ع) و روخوانی قرآن کریم به صورت الکترونیک و رشته های حفظ کل، حفظ جزء 30، حفظ 20 جزء اول، حفظ 10 جزء اول، حفظ 5 جزء اول، حفظ جزء اول، حفظ 25 جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ و ترجمه نهج البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه، تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در مجموع 2 هزار و 613 نفر از استان برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند؛ گفت: در این زمینه همدان جزو 10 استان برتر معرفی شده است.
وی خاظرنشان کرد: این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود و مرحله شفاهی این آزمون اسفندماه برگزار خواهد شد.
احسانی افزود: مرحله کتبی آزمون در همدان روز جمعه 11 بهمن ماه از ساعت 8 صبح در مجتمع آموزشی شهید حاجی بابایی واقع در خیابان تختی برگزار خواهد شد و قبول شدگان باید 70 درصد نمره مثبت آزمون را کسب کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن