Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در کبودرآهنگ

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در کبودرآهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان در شهرستان کبودرآهنگ در حال برگزاری است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با اعلام این خبر افزود: کبودراهنگ در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه میزبان هنرمندان استان همدان در جشنواره هنرهای تجسمی است.
وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر از شهرستان‌های استان در جشنواره ثبت‌نام کردند که پس از داوری اولیه، تعداد افراد واجد شرایط شرکت در جشنواره به ۸۰ نفر رسید.
احسانی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع «جایگزین‌های فرهنگی رفتارهای ناثواب عاشورایی» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان آثار خود  را در دو بخش گرافیک و نقاشی ارائه کرده‌اند که فردا ۱۱ دی‌ماه در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، نفرات اول تا سوم هر بخش به همراه افراد قابل تقدیر، معرفی خواهند شد.
وی همچنین تصریح کرد: کارگاه آموزشی گرافیک و نقاشی نیز در قالب جشنواره و با تدریس شهرام عظیمی یکی از هنرمندان برجسته کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در آیین اختتامیه، یکی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان کبودرآهنگ در حوزه هنرهای تجسمی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.
وی افزود: شهرام عظیمی، فرید دولتی، بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو، فرزانه سروندی و ابراهیم نظری اعضای هیئت داوران جشنواره شانزدهم هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن