Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان منتشر شد

فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان منتشر شد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، علی مرادی‌نور با بیان اینکه سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان همدان از اول تا پنجم شهریور ماه برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و بهروری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان این دوره از جشنواره را برگزار می‌کند.

مرادی‌نور با تأکید بر اینکه گروه‌های نمایشی متقاضی حضور در جشنواره  تا پیش از  مرحله ارزیابی  و انتخاب آثار باید اجرای عمومی خود را پشت سر گذاشته باشند؛ خاطرنشان کرد: سرپرست گروه باید ضمن ارائه تأییدیه و پروانه اجرا، درخواست خود را حداکثر تا ١٠ مرداد ماه به انجمن هنرهای نمایشی یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مربوطه ارائه کند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان درج خبر اجرای عمومی در درگاه تئاتر استان همدان را یکی از شروط لازم برای حضور در مرحله ارزیابی و انتخاب آثار برای شرکت در  سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان اعلام کرد و گفت: از ١٥ تا ٢٠ مرداد هیأت انتخاب به ارزیابی آثار پرداخته و پس از جمع بندی نهایی، آثار راه یافته به جشنواره در روز ٢٥ مرداد معرفی خواهند شد.

وی از انتخاب دو اثر برای معرفی به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر جهت ارزیابی خبر داد و گفت:  امسال بخش مرور نیز در کنار بخش اصلی و رقابتی به جشنواره اضافه شده است و یک نمایش از آثار هنرمندان پیشکسوت اجرا خواهد شد. علاوه بر این دو نمایش هم در بخش صحنه ای به صورت غیر رقابتی حضور خواهند داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن