Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی ساماندهی گروه‌های غیرمجاز موسیقی در همدان

ساماندهی گروه‌های غیرمجاز موسیقی در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ساماندهی گروه های غیرمجاز موسیقی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، علیرضا درویش‌نژاد در نشست با اعضای اتحادیه محصولات فرهنگی اظهار کرد: تعامل با اصناف وابسته از ضروریات است.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس نقاط ضعف و قوت بیان کرد: برخی قوانین وزارت ارشاد با نظام صنفی در تعارض است، این موارد با نظرات کارشناسی و نشست‌های مشترک قابل حل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر ارتباط مستمر بین ارشاد و اصناف وابسته، گفت: حتی اگر یک گام رو به پیشرفت برداشته شود، بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه از بین خواهد رفت.

درویش‌نژاد با بیان اینکه از نظرات تخصصی و کارشناسی استقبال می‌کنیم، بر لزوم تعامل و همکاری بین اتحادیه محصولات فرهنگی و اداره ارشاد تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص گروه‌های غیرمجاز موسیقی هم گفت: گروه‌های موسیقی که در مجالس به اجرای برنامه می‌پردازند، باید ساماندهی شده و با نظارت مستقیم فعالیت خود را ادامه دهند.

عرضه محصولات فرهنگی در سوپرمارکت ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد این موضوع از طریق اداره اماکن و صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود.

رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی استان همدان هم در این نشست گفت: این اتحادیه از سال ۸۶ با نظارت بر فعالیت های ۷۰ ویدئو کلوب آغاز به کار کرد.

محمدرضا رهبر با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳۰ نفر در اتحادیه عضو هستند، افزود: ۱۳ رسته زیرمجموعه اتحادیه محصولات فرهنگی فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، تابلوسازان، کانون‌های تبلیغات و آگهی و... از جمله رسته‌های زیرمجموعه اتحادیه هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن