Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی بیش از ١٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی ارسال شد

٣٠ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار؛
بیش از ١٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال بیش از ١٦٠ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی با بیان اینکه شاعرانی از استان‌های مختلف کشور در این جشنواره ملی شرکت کرده‌اند؛ اظهار کرد: ٣٠  تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است و علاقمندان می‌توانند در فرصت باقی‌ مانده نسبت به ارسال آثار خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

دبیر استانی جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی با تأکید بر اینکه هر اثر توسط سه داور بررسی می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بعد از مرحله نهایی داوری، برآیند آراء در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی جشنواره بارگذاری خواهد شد.

عبادی افزود: جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی ٢٠ مردادماه، همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می‌شود.

وی از رونمایی کتاب «زمزمه خورشید ٢»  در مراسم اختتامیه جشنواره خبر داد و گفت:  این کتاب شامل اشعار برگزیده ٣٥ شعار حوزه رضوی است که سال گذشته در جشنواره ملی دوبیتی و رباعی همدان شرکت کرده بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: خوشنویسی آثار توسط مصطفی اسدی، از خوشنویسان برجسته همدانی انجام شده و این کتاب آماده چاپ است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن