Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همایش بزرگ دختران ولایت‌مدار در همدان برگزار می‌شود

همزمان با دهه کرامت؛
همایش بزرگ دختران ولایت‌مدار در همدان برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: همزمان با نخستین روز از دهه کرامت، همایش بزرگ دختران ولایت‌مدار در همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هادی فیض‌منش اظهار کرد: جشن بزرگ آغاز دهه کرامت و همایش دختران ولایت‌مدار با حضور بانوان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه کرامت با این همایش آغاز و با برگزاری جشن‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ادامه خواهد داشت.

فیض‌منش با بیان اینکه جشن‌های این دهه در ٥٠ کانون فرهنگی و هنری استان برگزار خواهد شد؛ برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، اجرای سرود و... را از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تأکید بر برگزاری جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی در همدان نیز گفت: برگزاری جشنواره‌های رضوی هم از نظر فرهنگی و مذهبی تأثیرگذار است و هم نشاط مردمی به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره رضوی همدان در دوره‌های گذشته به صورت همایش تخصصی بود و این نگرانی وجود داشت که برنامه برای مخاطب عام  مثمرثمر واقع نشود.

فیض‌منش افزود: اما از زمانی که این جشنواره در همدان، به جشنواره شعر دوبیتی تغییر یافت هم تعداد مخاطبان و هم تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره افزایش چشمگیری داشت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری که با نام امام رضا (ع) برگزار می‌شود، باید فاخر باشد؛ تصریح کرد: تلاش می‌کنیم جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی را امسال هم به نحوی شایسته در پایتخت تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران زمین برگزار کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن