Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعتکاف 450 جوان ملایری در ماه مبارک رمضان

مدیرسازمان تبلیغات سلامی شهرستان ملایرخبر داد:
اعتکاف 450 جوان ملایری در ماه مبارک رمضان

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت:  امسال در ماه مبارک رمضان  درسطح شهر ستان ملایر بیش از 450 جوان ملایری  معتکف می شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر، حجت الاسلام داوود عباسی  با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان  در اعتکاف ماه های رجب و رمضا ن نسبت به سال گذشته رشد داشته است افزود:  امسال حدود 1600 نفر مرد و زن ملایری در مراسم اعتکاف ماه رجب شرکت کرده اند.

عباسی بیان داشت: امسال خواهران در روز های 15، 16 و 17  رمضان  و آقایان نیز در روزهای  26 ، 28 و 28 در محل  مسجد جامع شهرستان معتکف شدند.

 وی در ادامه به اعزام  350  روحانی مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود:بیشتر این مبلغین بومی شهرستان بوده و تعدادی نیز اعزامی از قم داشته ایم .

 وی  برگزاری برنامه هایی چون اقامه نماز جماعت ، سخنرانی ، برگزاری دوره های مشاوره ، حلقه های حضور و همچنین دوره های آموزشی توسط پلیس فتا  را از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برای معتکفین  به اشاره کرد.

عباسی  برگزاری کلاس های روخوانی و روان خوانی ،مفاهیم ، حفظ و تفسیر  ، برگزاری طرح ختم قرآن و محافل انس با قرآن  را از برنامه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی  در ماه مبارک رمضان  در شهرستان اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن