Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آموزش کاریکاتور در حوزه هنری استان همدان

آموزش کاریکاتور در حوزه هنری استان همدان

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان همدان در تابستان 95 کارگاه آموزشی برگزار می کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ به منظور شناسایی و رشد استعدادهای جوان و پرکردن اوغات فراغت ایام تابستان به نحو مطلوب، کارگاه آموزشی کاریکاتور هر هفته در محل حوزه هنری استان همدان برگزار خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: تکنيک های کاريکاتور تنوع بسیار زیادی دارد؛ چگونگي استفاده از رنگ و خط و يا استفاده از کامپيوتر و انواع تکنيک های رايج در هنرهای تجسمی و ترکيب آنها تکنيک های متنوعی را در کاريکاتور به وجود می آورد به طوری که تعداد اين تکنيک ها تقريبا به تعداد کاريکاتوريست ها است و صاحب اثر را با اندکی تأمل می توان شناخت. در این دوره آموزشی هنرجویان به مرور تکنیک خاص خود را در طراحی کاریکاتور به دست خواهند آورد.

سیدیونس اشرفی‌پور با اشاره به هزینه‌ی 60 هزارتومانی کارگاه ادامه داد: در این کارگاه آموزشی که به مدت چهار هفته روزهای دوشنبه و با سرپرستی محمود نظری برگزار خواهد شد، روند تولید کاریکاتور از ایده‌ی اولیه تا اجرای نهایی آموزش داده شده و همچنین هنرجویان با جشنواره ها و مسابقات مختلف کاریکاتور آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه آموزشی کاریکاتور به حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین مراجعه کرده ویا با تماس با شماره 92-32517290 از جزیات این کارگاه اطلاع حاصل نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن