Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی یادداشت به احترامت کلاه از سر برمی داریم معلم محبوب!

به احترامت کلاه از سر برمی داریم معلم محبوب!

برای آنهایی که حتی کمترین وقت زندگی خود را به پیگیری اخبار روز کشور قرض می دهند شاید نام محمدرضا قادری غریبه نباشد، نامی که این روزها دهان به دهان می شود و نقل محافل ورزشی و غیر ورزشی است.

به گزارش "همدان نیوز"، سخن از همان دوچرخه سوار سرطانی است که امروز شغل شریف "معلمی" را شاید یک گام مقدم تر از ورزش حرفه ای خود یعنی دوچرخه سواری می داند. شاید این اعتقاد اما به سبب حرکتی باشد که شاگردانش هفته گذشته به صورت خودجوش انجام دادند و با این حرکت پسندیده درس اخلاقی دادند که بدون تردید تا مدت ها در اذهان مردم به یادگار خواهند ماند.

شاگردانی که با این حرکت به دست بوسی مردی رفتند که این روزها کوهی از انگیزه و استقامت است و این را می‌شد خیلی راحت از لابلای حرف هایش در همان روز که با سرهای تراشیده شاگردانش مواجه شد و گفت می‌خواهم امیدوار باشم و بجنگم، فهمید!

قادری در روزهایی که همدان در سکوت خبری بخصوص در حوزه ورزش به سر می برد نه به واسطه بیماری سنگین خود بلکه به سبب اقدام بزرگ کوچک مردان دبستان آیت الله معصومی، نام همدان را روی آنتن رسانه های بزرگ داخلی و خارجی برد تا دنیا به احترام این حرکت خودجوش تعظیم کند.

حرکتی که خیلی زود "محمد دیمه ور" معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش را وادار به تمجید کرد. او با ارسال یک پیام ضمن تقدیر از دانش آموزان این دبستان گفت: نوگلان باغ دانش، معرفت، عاطفه و محبت، اقدام زیبای شما که برخاسته ازقلب آکنده ازعطوفت و مهربانی و عشق شما عزیزان به معلم فداکارتان است، شایسته تقدیر و ستایش است زیرا در نخستین سالهای زندگی پای بر پلکان صعود انسانی، رشد و تعالی برای دستیابی به مقام خلیفه الهی گذارده‌اید.

در این پیام آورده شد: بی شک همراهی شما با یکی از معلمان عزیز این سرزمین، نشانگر تربیت ثمربخش خانواده و معلمان محترمتان است و بهترین شیوه سپاس و قدردانی است که برای آراستگان به مقام علم می توان انجام داد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه این پیام ادامه داد: عزیزان و فرزندان دلبندم کار خطیر شما قلب مرا آکنده از حس مهرورزی و مسالت توفیق خدمت هرچه بیشتر نسبت به شما دانش آموزان گرامی کشورمان کرد.

دیمه ور خطاب به این دانش آموزان گفت: اقدامتان را ارج می نهم و تداوم این قدرشناسی را برای همه پویندگان دانش و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت آرزومندم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن