Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری جاده گنجنامه همدان جمعه‌ها یکطرفه می‌شود

جاده گنجنامه همدان جمعه‌ها یکطرفه می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به علت افزایش تردد و بالا بودن بار ترافیک عصرگاهی جاده گنجنامه از این پس روزهای جمعه مسیر گنجنامه یک طرفه می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: جاده گنجنامه ( جاذبه گردشگری) یکی از مسیرهای پر ترافیک شهر همدان به شمار می رود که در روزهای پایانی هفته به علت افزایش تردد شهروندان و مسافران حجم ترافیک در این جاده افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تمایل حضور مردم در گنجنامه، استقبال شهروندان برای حضور در تاریکدره نیز به میزان ترافیک این جاده تفریحی به خصوص در هنگام بازگشت وسایل نقلیه افزوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: معبر گنجنامه به گونه ای است که ظرفیت تردد این میزان خودرو به صورت یکجا در ساعاتی خاص از عصر به سمت پایین را ندارد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: بنابراین در روزهای جمعه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۱ اجازه تردد خودروها از میدان عباس آباد به سمت گنجنامه داده نمی شود و این مسیر یکطرفه شده و برای بازگشت خودروها استفاده می شود.

وی بیان کرد: مسیر ۱۱ کیلومتری میدان قائم تا گنجنامه یکی از مسیر های حادثه خیز است و تاکنون در سه سانحه رانندگی یک موتور سوار فوت و ۲ نفر به کما رفتند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: هفته جاری ۴۲۰ مورد سانحه خسارتی، ۲۴ سانحه جرحی در شهرستان همدان رخ داده است که ۱۳ مورد از سوانح جرحی مربوط به موتور سواران و هشت مورد عابران است.

سرهنگ جمالی افزود: داده های آماری گویای این است که از ابتدای فروردین سال جاری تاکنون بیشترین میزان سوانح جرحی مربوط به موتورسواران است و عابران نیز در رتبه دوم قرار دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن