Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ثبت 321 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری همدان

ثبت 321 هزار بازدید از جاذبه های گردشگری همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: ۳۲۱ هزار نفر از مکان ها و جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی و باغ موزه های این استان دیدن کرده اند که غار آبی علیصدر ، آرامگاه بوعلی و باباطاهر به ترتیب بیشترین میزان بازدید را داشته اند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم‌علیزاده با اعلام اینکه از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین، ۵۳ هزار و ۲۷۶ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شده‌اند، افزود: از این تعداد هفت هزار و ۵۵۶ نفر در هتل‌ها، دو هزار و ۸۴۵ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۷۰۸ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۲۸۸ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

وی یادآور شد: در این مدت یک‌هزار و ۵۵۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۹۹ نفر در متل‌ها، ۱۱ هزار و ۲۵۹ نفر در خانه‌مسافرها، ۲۰ هزار و ۶۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و شش هزار و ۲۲۹ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز چهارم فروردین ماه ۱۵۵ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی این استان انجام شده است.

وی افزود: در مدت زمان یاد شده از بازدیدهای نظارتی که از مراکز اقامتی استان انجام شده است، ۱۱ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و ۲ اخطار کتبی برای تاسیسات گردشگری صادر شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن