Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری پیش‌بینی هزار و ۸۶ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در همدان

پیش‌بینی هزار و ۸۶ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در همدان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای فرهنگیانی که به استان در تابستان سفر می‌کنند، هزار و ۸۶ کلاس درس تجهیز شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، یاسر نانکلی افزود: در تابستان امسال ۱۱۶ مدرسه برای پذیرش مهمانان فرهنگی در استان با هزار و ۸۶ کلاس های درس تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: ۱۹ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان‌ها و نواحی آموزش و پرورش استان به عنوان ستاد اسکان مسافران فرهنگی در ایام تابستان ایجاد و فعال شده است.

او می گوید: پایگاه‌های اسکان آموزش و پروش در سراسر استان از ۲۸ خرداد شروع به کار کرده و تا ۱۵ شهریور آماده ارائه خدمت به گردشگران در ایام تابستان است.

نانکلی گفت: همه گیری ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته موجب تعطیلی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان شده بود که از نوروز ۱۴۰۱ با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از امکانات اقامتی موجود استفاده کنند.

او با بیان اینکه کلاس‌های نوع (ج) از چرخه خدمت رسانی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان حذف شده است، افزود: برای اسکان فرهنگیان در ایام تابستان، ۱۵۳ کلاس ویژه، ۹۰۰ کلاس درجه "الف" و ۳۳ کلاس درجه "ب" در این استان تجهیز شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان گفت: هزینه اقامت با توجه به کیفیت اتاق‌ها برای فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر افراد (آزاد) نرخ گذاری شده است.

این مقام مسئول افزود: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن فضای مناسب فرهنگیانی که به همدان سفر می‌کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی و جذاب این استان بازدید کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن