Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری تور آشناسازی همدان برگزار می‌شود

تور آشناسازی همدان برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری تور آشناسازی همدان همزمان با هفته میراث فرهنگی در این استان خبر داد.

 

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار با بیان اینکه در هفته پایانی اردیبهشت میزبان تور آشناسازی فعالان گردشگری کشور خواهیم بود، اظهار کرد: این رویداد اولین فم‌تور داخلی متشکل از اصحاب رسانه، اینفلوئنسرها، بلاگرهای سفر، عکاسان و تورگردانان از بیشتر استان‌ها است.

وی مطرح کرد: برنامه فوق به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه و در راستای بازیابی رونق دوباره گردشگری در شرایط پساکرونا برگزار و می‌تواند با معرفی ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیر مناطق مختلف استان به جامعه هدف برای تحریک تقاضا و سفر دوباره به عنوان مقصدی جذاب منجر شود.

خاکسار ادامه داد: اجرای موفق این برنامه با مشارکت فعالان گردشگری می‌تواند به تحقق اهداف مد نظر از جمله رونق دوباره گردشگری به عنوان محرک دیگر مشاغل و کسب و کارها کمک شایانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مهمانان ضمن بازدید از جاذبه‌های متنوع گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی با برنامه‌ای مشخص با زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های اقامتی، پذیرایی، سوغات، صنایع دستی، آداب و رسوم و فرهنگ بیشتر شهرستان‌های استان آشنا می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان همدان در پایان هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی مهمانان با ظرفیت‌های گردشگری استان، تولید محتوا در حین بازدیدها و اشتراک‌گذاری در صفحات اجتماعی و مجازی  عنوان کرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن