Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ۲۶ هزار نفر در هفته اول تعطیلات نوروزی از غار علیصدر دیدن کردند

۲۶ هزار نفر در هفته اول تعطیلات نوروزی از غار علیصدر دیدن کردند

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: از ۲۶ اسفندماه تا پایان روز چهارم فروردین، ۲۶ هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز" به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی خدمات سفر استان همدان، علی‌محمد عنایتی‌اکمل با اشاره به اینکه ساعت بازدید غار از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ است، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مسافران نوروزی و برای رفاه حال همه عزیزان در برخی روزها تا ساعت ۱۱ شب میزبان مسافران بودیم.

وی ادامه داد: تلاش شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در پذیرش مهمانان و مسافران غار علیصدر رعایت شود.

عنایتی‌اکمل با اشاره به اینکه باز شدن غار علیصدر باعث شده تا گردشگری استان همدان پس از دو سال رونق بگیرد، اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولین شاهد سالی پر از خیر و برکت برای گردشگری استان باشیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری را مهم دانست و گفت: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری برای معرفی دارد که با برنامه‌ریزی صحیح و تبلیغات هدفمند می‌توان سالانه شاهد حضور صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی در استان بود.

عنایتی‌اکمل از ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و مسئولین استان برای بازگشایی غار علیصدر اظهار کرد: امید است در آینده با حمایت‌های مدیران کشوری و استانی مشکلات غار علیصدر به حداقل برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن