Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ورود خودرو به مناطق گردشگری همدان ممنوع است

ورود خودرو به مناطق گردشگری همدان ممنوع است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که ورود و توقف خودروها و افراد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس به مناطق تفریحی و گردشگری منطقه از جمله گنجنامه و عباس آباد ممنوع است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی بیان کرد: این ممنوعیت تا پایان تعطیلات تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا در سطح منطقه اعمال می شود و خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند شد.
وی گفت: تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر نقاط گردشگری با هدف اجرای دقیق محدودیت ها و ممنوعیت های ترددی در سه نقطه ورودی شهر همدان شامل پل بابک، پل فرهنگیان و پل میدان بار نیز مستقر شده اند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: تیم های پلیس به صورت شبانه روزی به منظور اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا در محل های یاد شده حضور دارند.
سرهنگ جمالی تاکید کرد: در این زمینه هر گونه تخلف در زمینه نقض محدودیت و ممنوعیت های ترددی توسط دوربین های هوشمند نظارتی و همچنین نیروهای پلیس راهور اعمال قانون خواهد شد.

تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز دراین باره گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی، تمامی آموزشگاه های رانندگی سطح استان با تصمیم ستاد کرونا تعطیل شدند.
سرهنگ علی فکری اظهار داشت: همچنین آزمون کتبی و آیین نامه به علت نیاز به حضور جمعی افراد در محل آزمون، با هدف پیشگیری از تجمع و قطع زنجیره انتقال ویروس نیز فعلا برگزار نمی شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته تا ۵ شهریور، اعمال محدودیت و ممنوعیت در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده های بین شهری آغاز شده است./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن