Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ایران کشوری امن با مردمانی مهربان است

ایران کشوری امن با مردمانی مهربان است

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: اعضای سازمان به مردم کشور خود خواهند گفت که ایران کشوری امن با مردمانی مهربان است.

 به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، زوراب پولولیکاشویلی در نشست خبری چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه این اجلاس در همدان جلسه بسیار خوبی بوده است، اظهار داشت: ما با استراتژی های ایران در حوزه گردشگری موافق هستیم و آینده بسیار خوبی برای ایران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری همدان، ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه دار باشد و توسعه یابد چراکه ایجاد اشتغال برای سازمان ملل از اهمیت بالایی برخودار است.

زوراب با اشاره به راه اندازی 500 هتل در ایران و ایجاد تعداد بالایی شغل به دنبال ایجاد این هتل‌ها، یادآور شد: این زیرساخت ها کمک می کند که روز به روز تعداد بیشتری از گردشگران وارد همدان شوند.

وی افزود: ما اینجا هستیم که به ایران کمک کنیم تا قدرتمند شود و مایلیم که ایران و همدان را به عنوان مقصد گردشگری مطمئن و آرام با فرهنگ غنی و مردم میهمان نواز در سطح دنیا معرفی و تبلیغ کنیم.

زوراب با بیان اینکه برای هر کشوری مهم است که گردشگری منطقه ای و روستایی خود را معرفی کند، یادآور شد: ما می خواهیم تجربه جدیدی را از قومیت ها و اقوام مختلف داشته باشیم و ایجاد اشتغال در هر منطقه به دنبال توسعه گردشگری بسیار اهمیت دارد که از دیگر اهداف ما به شمار می رود چراکه توسعه گردشگری و اشتغال در روستاها از مهاجرت مردم به شهرها جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: باید افراد بومی در این زمینه آموزش داده شوند و در یک یا دو سال آینده به کشورها فرصت داده خواهد شد که ظرفیت های گردشگری روستاهایی خود را معرفی کنند و کنفرانسی در این زمینه برگزار خواهد شد و امید می رود که این کنفرانس در جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با بیان اینکه آمریکا به طور مستقیم نمی تواند در سازمان اثربگذارد، اظهار داشت: اطمینان می دهم که تأثیر آمریکا بر سازمان در درازمدت برداشته خواهد شد و اگر سخنان من اثرگذار باشد همواره در سخنرانی ها از ایران سخن خواهم گفت و سعی می کنیم مشکل ویزا برای ایرانیان برطرف شود.

وی با بیان اینکه هر کشوری دستورالعل خاص خود را برای صدور ویزا دارد، یادآور شد: با این وجود سعی می شود که صدور ویزا برای تمام گردشگران در سراسر دنیا به سهولت انجام شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن