Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری حضور نمایندگان 180 کشور در همدان/ 40 میهمان شاخص جهانی میهمان همدان می‌شوند

حضور نمایندگان 180 کشور در همدان/ 40 میهمان شاخص جهانی میهمان همدان می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان بااشاره به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری در همدان، گفت: میزبانی اجلاس جهانی گردشگری همدان را در سطح بین‌الملل معرفی می‌کند.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید شاهرخی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه اجلاسی که آبان ماه در همدان برگزار می‌شود در راستای رویداد های بین المللی گردشگری همدان در سال ۲۰۱۸ است، گفت: این اجلاس به دنبال کسب عنوان پایتخت گردشگری آسیایی تودسط  همدان به نمایندگی از ایران اسلامی می‌تواند آورده‌های حائز اهمیتی  در حوزه‌های مختلف برای استان همدان داشته باشد.

شاهرخی گفت: در اجلاس پیش رو با توجه به اینکه نماینده ۱۸۰ کشور در این اجلاس حضور خواهند داشت معرفی داشته‌های استان همدان در حوزه میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی فرصت مغنتمی است که به این ترتیب انتظار می رود در توسعه استان به صورت متمایزی اثرگذار باشد.

وی در زمینه بازخوردهای کنفرانس بین‌المللی همدان ۲۰۱۸ گفت: شاهد حضور  کشورهای آسیایی در این اجلاس بودیم و به طور طبیعی با برنامه ای که در روزهای برگزاری اجلاس  ارائه شد  استان همدان بیش از گذشته به کشورهای آسیایی معرفی شد که این اتفاق در جذب گردشگر و نیز در حوزه سرمایه‌گذاری و فرهنگی در آینده نه چندان دور اثرات خود را نشان خواهد داد.

عضو اجلاس جهانی گردشگری نیز بابیان اینکه ۲۴ روز دیگر میهمانان اجلاس وارد همدان می شوند  و ثبت نام میهمانان همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: درخواست اسپانسرها برای ورود به عنوان حامیان مالی روی میز بررسی میزبانان اجلاس قرار دارد.

حمیدرضا یاری افزود: سازمان جهانی گردشگری عالی ترین سازمان گردشگری است که با ۱۵۷ کشور و ۵۰۰ عضو فعالیت می‌کند.

وی گفت: ایران در سال ۹۲ برگزیده این سازمان شد و اجلاس جهانی گردشگری را روزهای ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در همدان برگزار خواهد کرد.

وی بیان کرد: اخذ ویزا برای میهمانان انجام شده و میهمانان ۱۱ نوامبر به کشور وارد می‌شوند.

یاری عنوان کرد: ۴۰ میهمان شامل ۱۰ سخنران، ۱۰ نفر از اعضای هیئت رئیسه و ۲۰ نفر از  سازمان جهانی گردشگری از میهمانان شاخص اجلاس هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن