Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری امسال تنها از 30 درصد ظرفیت دهکده گنجنامه استفاده شد

امسال تنها از 30 درصد ظرفیت دهکده گنجنامه استفاده شد

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان گفت: امسال تنها از 35 درصد ظرفیت دهکده توریستی گنجنامه استفاده شد که این پدیده بیشتر به علت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی استان بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید ترابیان با اشاره به وضع نامناسب حضور دست‌فروشان در این مکان توریستی بیان کرد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی دست‌فروشان و استفاده از قلیان در این منطقه مصوب شده و به تأیید شورای شهر رسیده و فضاهایی برای این منظور در محوطه احداث شده، هنوز اقدامات اجرایی در این زمینه صورت نگرفته و دست‌فروشان از استقرار در مکان‌های تعبیه شده خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید ضمانت اجرایی طرح ساماندهی دست‌فروشان در محوطه توریستی گنجنامه را فراهم کند، خاطرنشان کرد: غرفه‌های اجاره‌ای که در مکان‌های مناسب برای این منظور درنظر گرفته شده، خالی است بنابراین مسئولان شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و اهمیت توریستی دهکده گنجنامه را درک کنند.

ترابیان درباره دریافت ورودی در محوطه گنجنامه اظهار کرد: ورودی‌های دریافتی در منطقه گردشگری گنجنامه فقط برای ورود به محوطه پارکینگ است و ورودی دیگری دریافت نمی‌شود.

وی افزود: هزینه ورودی پارکینگ برای خودروهای دارای شماره پلاک همدان از تخفیف 50 درصدی برخوردار است که حدود یک‌سال از اجرای این طرح می‌گذرد.

ترابیان با اشاره به ساماندهی عشایر و ارائه آموزش‌های بهداشتی و فرهنگی به آنان، بیان کرد: در سال جدید به محوطه پیست اسکی و راه‌اندازی تله‌سیژ توجه خواهیم کرد.

وی از کم بودن آمار گردشگران نوروز امسال سخن گفت و تصریح کرد: امسال تنها از 35 درصد ظرفیت دهکده توریستی گنجنامه استفاده شد که این پدیده بیشتر به علت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی استان بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن