Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری همدان2018 برنامه‌ریزی بین‌المللی می‌خواهد

همدان2018 برنامه‌ریزی بین‌المللی می‌خواهد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: میزبانی رویداد همدان 2018 و اجلاس اعضای وابسته سازمان گردشگری جهانی، برنامه ریزی بین المللی می خواهد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سید اسکندر صیدایی در جلسه شورای سیاست گذاری استانی همدان2018 با اشاره به اینکه باید برنامه زمان بندی رویداد همدان2018 و اجلاس جهانی گردشگری صورت بگیرد، گفت: این موضوع یک برنامه ریزی بین المللی می خواهد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به رویداد مهم پایتخت آسیایی در سال 2018، اظهار داشت: سران اجلاس جهانی گردشگری2018 میهمان همدان خواهند بود که باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشیم.

محمودرضا عراقی با بیان اینکه پیشنهاد پایتخت آسیایی برای سال 2019 داده شده بود، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی برای این میزبانی در سال 2018 برگزار شد و هر تصمیمی در جلسات گفته شود، اثرگذار خواهد بود.

سید ابراهیم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه بخشی از برنامه ریزی ها برای این دو رویداد به مدیریت شهری همدان برمی گردد، اظهار داشت: ساماندهی ورودی های شهر از جمله ورودی جاده تهران یکی از مشکلات است و با وجود پرداخت دو میلیارد تومان به حساب دادگستری برای اعمال ماده 8 هنوز اتفاق نیفتاده و مدیریت شهری با دو شرکت خوش نوش و کیوان درگیر این موضوع است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن