Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در همدان / ثبت 317 هزار سفر در هفت ماه

مدیرکل راهداری استان همدان:
جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در همدان / ثبت 317 هزار سفر در هفت ماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی 3 میلیون و 259 هزار مسافر در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری با بیان اینکه در هفت ماهه سال جاری 317 هزار سفر در استان انجام شده است، اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد سفر 10 درصد و از نظر تعداد مسافر 14 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون در سطح استان همدان 286 دستگاه اتوبوس، 845 دستگاه مینی بوس و 633 دستگاه سواری کرایه زیر نظر اداره کل راهداری استان همدان فعالیت می کند.

رودباری در ادامه با اشاره به وجود شرکت های حمل و نقل در استان تصریح کرد: 50 شرکت مسافربری، 2 انجمن صنفی کارفرمایی، یک انجمن صنفی کارگری و 95 شرکت حمل و نقل در حال حاضر در سطح استان فعال است.

این مسئول همچنین به عمر ناوگان حمل و نقل استان همدان اشاره و خاطرنشان کرد: میزان عمر ناوگان اتوبوسی 74/9، مینی بوس 87/30 و عمر ناوگان سواری کرایه استان همدان 84/9 است.

محمد رودباری ادامه داد: رقم کشوری در میزان عمر ناوگان اتوبوسی نیز 91/9، مینی بوس 96/23 و سواری کرایه 92/8 گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اذعان داشت: عدم استقبالمالکان و رانندگان برای نوسازی موجب بالا بودن عمر ناوگان مینی بوس شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن