Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری اقتضای شهر جهانی لالجین حمایت از آن است

اقتضای شهر جهانی لالجین حمایت از آن است

نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: لالجین برای جهانی ماندن نیاز به حمایت دارد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدعلی پورمختار در اولین سالروز جهانی شدن شهر سفال در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه جاذبه های گردشگری استان امکان بزرگی برای تبدیل شدن به قطب بزرگ در اشتغالزایی داست، اظهار داشت: لالجین توانسته به همت اهالی که با مشقت و سختی کار کردند، به این مرحله برسد.

وی ادامه داد: این امکان هست که در کل کشور با سخت کوشی  به جهانی شدن رسید؛ همانطور که در لالجین ظرفیت پذیرش هنرجو و علاقمندان برای توسعه این هنر وجود دارد تا بتوان با برنامه ریزی به سیاست های اقتصاد مقاومتی رسید.

پورمختار با بیان اینکه اقتضای جهانی شدن لالجین حمایت از این شهر است، یادآور شد: اگر به وعده ها عمل شود شرایط به نحوی خواهد شد که استعدادهای شهر جهانی در لالجین ایجاد شود.

فرماندار شهرستان بهار نیز در این مراسم با بیان اینکه فرمانداری وظیفه نظارت و هماهنگی در حوزه های مختلف را دارد، اظهار داشت: فرمانداری در زمینه جهانی شدن لالجین نیز وظیفه نظارت دارد و زیرساخت های جهانی شدن را که به دستگاه های مختلف برمی گردد، باید مورد نظارت قرار دهد.

محسن مرادی پناه با بیان اینکه این عنوان اعتباری برای استان و شهر لالجین است که باید مستمر باشد، خاطرنشان کرد: از لحاظ زیرساخت ها و شاخص ها نیز باید نظارت شود تا ظرفیت ها به منصه ظهور برسد.

مرادی پناه با اشاره به اینکه در امور هنری سفالگران لالجینی و موارد قابل پیگیری، مردم به فرمانداری مراجعه می کنند، یادآور شد: در سطح شهرستان مشکلات قابل پیگیری مورد بررسی قرار می گیرد و انتقال به مقامات بالادستی نیز از سوی فرمانداری انجام می شود.

وی ادامه داد: در خصوص گاز رسانی به کارگاه های بافت شهری، آنچه که در منطقه قابل حل است از سوی فرمانداری برطرف و در غیر این صورت مراتب به استانداری انتقال داده خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن