Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری در آخرین روزهای زمستان95؛ دهکده گنجنامه میزبان همدانی‌ها می‌شود

در آخرین روزهای زمستان95؛ دهکده گنجنامه میزبان همدانی‌ها می‌شود

دهکده فرهنگی، ورزشی و توریستی گنجنامه در واپسین روزهای سال 1395 همچون دیگر ایام سال میزبان مردم همدان و گردشگران است.

به گزارش "همدان نیوز"، بارش برف در هفته های گذشته در همدان باعث شد که تفریحات زمستانی همدانی ها رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد و در این میان، دهکده گنجنامه نیز با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف، میزبان مردم و گردشگران شد.

این دهکده در روزهای پایانی سال نیز از شهروندان، هم استانی ها و هموطنان دعوت می کند که طبیعت زیبای گنجنامه همدان را در فصل زمستان تجربه کنند.

مردم می توانند با حضور در دهکده گنجنامه از خدمات آن شامل تله کابین، سورتمه، تیرول، سورتمه دو نفره و بانجی جامپینگ استفاده کنند.

با توجه به افتتاح غارآکواریوم دهکده در ماه های گذشته، فضایی جدید پیش روی مردم و گردشگران قرار گرفته و علاقمندان می توانند علاوه بر تفریحات ذکر شده، از این غار دست ساز نیز بازدید کنند.

در حال حاضر بلیت تله کابین دهکده فرهنگی، ورزشی و توریستی گنجنامه به قیمت 25 هزار تومان، سورتمه 19 هزار تومان، تیرول 23 هزار تومان، سورتمه دو نفره 23 هزار تومان، بانجی جامپینگ 75 هزار تومان و غار آکواریوم 10 هزار تومان است.

این دهکده همزمان با میزبانی از مردم در روزهای پایانی زمستان 95، خود را برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 96 آماده می‌کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن