Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری مبادی ورودی شهرهای استان همدان پاکسازی می شوند

مدیرکل راهداری استان همدان:
مبادی ورودی شهرهای استان همدان پاکسازی می شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ورودی همه شهرهای استان در هفته درختکاری به همت راهداران پاکسازی می شوند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد رودباری اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز ورودی همه شهرهای استان در هفته درختکاری به همت راهداران پاکسازی می شوند تا هنگام ورود مسافران به استان و شهرهای آن با منظره ای چشم نواز روبرو شوند.

وی با بیان اینکه بسیج همگانی دستگاه های اجرایی برای پاکسازی حریم جاده های استان ضروری است، افزود: این اداره کل با تمام توان و بکارگیری امکانات و تجهیزات خود در جهت ایمن سازی و پاکسازی مبادی شهرهای استان اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پاکسازی ورودی شهرها با هفته درختکاری متقارن شده است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محوطه راهدارخانه ها اقدام به کاشت درخت می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز کرد: قطعا اولین نگاه و منظره در ذهن مسافران تاثیر خواهد گذاشت و زمینه برای سفر مجدد آنها را به همدان فراهم می کند به همین منظور روسای راهداری شهرستان ها باید نسبت به نظافت، پیرایش و چشم نواز کردن همه مسیرهای ورودی شهرهای خود اقدام کنند.

رودباری خاطرنشان کرد: روکش آسفالت، اجرای خط کشی، نصب تابلوهای ترافیکی و علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلوها و علائم، منظر آرایی و زیبا سازی مبلمان جاده ای، شانه سازی، لکه گیری رویه راه، آشکار سازی دهانه تونل‌ها، شانه سازی، حذف اختلاف سطح، ریزش برداری و ساماندهی حریم و ... از جمله عملیات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوده که به طور مستمر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه  در روز( 25 اسفند ) ماه مانور ترافیک ویژه نوروز آغاز می شود، گفت: در این روز تمامی دستگاه آلات و گشت های راهداری با روشن بودن چراغ گردون به جهت جلوگیری از حوادث ، فعالیت می کنند.

وی ابراز داشت: در طی تعطیلات نوروزی باید تمامی فعالیت ها و عملیات های عمرانی در راه ها بطور موقت متوقف شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن