Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری ممنوعیت سرویس‌های دربستی اتوبوس در همدان اعلام شد

ممنوعیت سرویس‌های دربستی اتوبوس در همدان اعلام شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و جاده ای  استان همدان گفت: ارائه سرویس های دربستی اتوبوس طبق روال گذشته در روزهای  24 لغایت 29 اسفند و 12 لغایت 15 اسفند ممنوع است.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی پناهنده اظهار داشت: مسافران می توانند از اول اسفند ماه با مراجعه به سایت‌ها بلیت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند .

وی ضمن معرفی آدرس سایت های  www.irsafar.com -  www.payaneh.ir-      www.seirosafar.ir  افزود :سایت‌‌ اینترنتی شرکت‌های تعاونی نیز فروش اینترنتی بلیت را انجام می‌دهند.

پناهنده با اشاره به اینکه از ۱5 اسفند ماه فروش حضوری بلیت اتوبوس برای نوروز آغاز می‌شود و فروش حضوری و اینترنتی با هم انجام می گیرد، بیان کرد: فروش حضوری از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر شرکت‌‌های مسافری در پایانه‌ها انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل این اداره کل بر برنامه ریزی در ایام پرترافیک و مسیرهای دارای بیشترین متقاضی، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش فروش بلیت ، نظارت مستمر بر نرخ بلیت های پیش فروش تاکید کرد ،

وی خاطر نشان کرد : به منظور پیشگیری از ازدحام در روزهای پایانی سال و انچام سفرهای در زمان مناسب باید با مراکز آموزشی و نظامی هماهنگی شود و برنامه ریزی در راستای بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر صورت می گیرد

پناهنده  با اشاره به اینکه بطور حتم در ایام نوروز و پیک سفر با افزایش تقاضا روبرو خواهیم بود گفت با همکاری شرکت‌های مسافربری در مسیرهای پرتردد ناوگان اضافه اختصاص می‌یابد و مسافران توسط انواع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا می شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و جاده ای  استان یاد آور شد : ارائه سرویس های دربستی اتوبوس طبق روال گذشته در روزهای ( 24 لغایت 29 اسفند) و (12 لغایت 15 اسفند) ممنوع می باشد.

وی افزود:  مسافران در صورت مواجه با مشکل در مواردی مانند نرخ بلیت، مشکلات قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر و نحوه برخورد رانندگان و از این قبیل می‌توانند به دفتر نمایندگی اداره کل  در پایانه مسافربری انقلاب‌  مراجعه  کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن