Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری هنوز هیچ فیلم مستند گردشگری در همدان ساخته نشده است

معاون گردشگری استان همدان:
هنوز هیچ فیلم مستند گردشگری در همدان ساخته نشده است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: با وجود حضور مستندسازان در همدان هنوز هیچ اثر مستندی تهیه نشده است.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با بیان اینکه بر اساس جلسات برگزار شده با مستندسازان در سال گذشته، قرار بر تولید 50 مستند از ظرفیت های گردشگری استان بود، اظهار داشت: در جلسه ای که با مستندسازان برگزار شد آنها انتظار داشتند که در تفاهم اولیه فیلم های خود را تولید کنند.

وی ادامه داد: در جلسات، تعدادی از افراد فیلم‌های خود را ارائه کردند و معتقد بودند که سهم مشارکت خود را پرداخت کرده اند در حالیکه چنین اظهاراتی قابل قبول نیست و برای تولید آثار مشترک باید قرارداد منعقد شود و در صورت توافق اثری ساخته شود.

خاکسار همچنین تصریح کرد: چند فیلم ارائه شده در حال بازبینی است که آیا می توان از آنها استفاده کرد یا خیر؟

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: توافق اولیه استان با مستندسازان این بود که 50 مستند ساخته شود و بخش بندی آن هنوز مشخص نشده بود و به طور طبیعی نباید فیلمی تهیه می شد، در حالیکه باید در هر بخش طرح هایی ارائه و بررسی و در نهایت یک طرح انتخاب و از طرفی مجری طرح، زمان تهیه و اعتبار آن مشخص شود.

وی در ادامه یادآور شد: تا کنون هیچ گونه اقدامی انجام نشده و جلسات تنها به توافق نامه منتهی شده است و تعدادی از افراد فیلم‌هایی را ارائه کردند که قبال قبول استان نیست.

خاکسار با بیان اینکه در سال گذشته استان حتی یک ریال اعتبار تبلیغات دریافت نکرد، اظهار داشت: با وجود محدودیت های اعتباری با حضور در نمایشگاه گردشگری و تولید و عرضه تبلیغاتی در ایام نوروز، قدم هایی برای تبلیغات برداشته شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت و از بخش خصوصی در کمیته تبلیغات استان به کار گرفته خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای ساخت سریال علی البدل با عوامل این فیلم همکاری های لازم را خواهد داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن