Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی رویای هواداران برای داشتن تیمی حرفه‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم

رویای هواداران برای داشتن تیمی حرفه‌ای را به واقعیت تبدیل می‌کنیم

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: تحقق رویای هواداران متعصب برای داشتن تیمی حرفه ای مهم‌ترین رویکرد مدیریت باشگاه محسوب می شود که در یک ماه گذشته (زمان تحویل باشگاه) به جدیت دنبال شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی خرمیان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات هواداران تیم فوتبال پاس، بکارگیری سرمربی بومی بود که انجام شد.

وی افزود: با انتخاب هادی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و همچنین اعضای کادر فنی، امید و شادابی را به تیم فوتبال پاس همدان و همچنین طرفداران متعصب تیم تزریق کردیم و اکنون با حمایت هیات مدیره موسسه به دنبال تحقق دیگر اهداف موردنظر باشگاه هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های باشگاه بدون هرگونه حاشیه سازی در حال انجام است، گفت: تلاش و جدیت تمامی ارکان تیم و هیات مدیره باشگاه در کنار همراهی و حمایت رییس هیات فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مسیر تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد حمایتی رسانه های استان همدان در اطلاع رسانی موثر از فعالیت های تیم پاس، گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و قدردان حمایت آنها از اقدامات انجام شده و صبوری برای تحقق اهداف هستیم.

خرمیان اظهار داشت: خوابگاه باشگاه نیز به زودی تجهیز و اعضای تیم در آن مستقر می‌شوند ضمن اینکه پیگیر تامین زمین چمن اختصاصی برای تمرینات تیم هستیم.

به گفته وی، فعال سازی کمیته تسویه حساب‌های مالی در باشگاه و تشکیل کمیته فنی و نظارت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود فعالیت های باشگاه و تیم پاس است.

وی اظهار داشت: ایجاد ساختار رسمی کانون هواداران و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی باشگاه هواداری با ارائه خدمات ویژه از دیگر طرح‌های در دست اجرای باشگاه پاس است.

خرمیان همچنین از ایجاد آکادمی باشگاه فوتبال پاس در رده‌های سنی پایه و شروع ثبت ‌نام از استعدادها خبر داد و گفت: به زودی فراخوان نام نویسی از نوآموزان و نخبه‌های فوتبالی در تیم‌های پایه اطلاع رسانی خواهد شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن