Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی ورود بخش خصوصی برای حمایت از تیم پاس همدان

ورود بخش خصوصی برای حمایت از تیم پاس همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تحقق وعده ساماندهی و کانالیزه شدن تیم فوتبال پاس همدان و ورود بخش خصوصی بسیار قدرتمند برای حمایت از این تیم خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس هیئت فوتبال استان همدان با دکتر حاجی‌بابایی، نماینده مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی مشکلات ورزشی استان همدان خصوصاً هیئت فوتبال و تیم فوتبال پاس همدان برگزار شد.

حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان دراین‌خصوص، اظهار کرد: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان همدان خصوصاً دکتر حاجی‌بابایی همواره توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی ورزش و جوانان استان همدان داشته و دارند.

وی با اشاره به اعتبارات جذب شده و همچنین اختصاص اعتبار به پروژه‌های ورزشی استان همدان از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان، گفت: در این دیدار دکتر حاجی‌بابایی بر ضرورت اختصاص اعتبار ورزشی ویژه هیئت‌ها و همچنین تسریع در روند احداث پروژه‌های ورزشی استان خصوصاً شهرستان‌های همدان و فامنین تاکید داشتند و طی نامه‌ای از مقام عالی وزارت ورزش درخواست مساعدت برای توسعه همه‌جانبه ورزش استان همدان داشتند‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به بررسی وضعیت تیم فوتبال پاس همدان در فصل آتی توسط دکتر حاجی‌بابایی، گفت: خوشبختانه در این نشست تصمیمات خوبی در راستای حمایت تیم فوتبال پاس همدان توسط بخش خصوصی بسیار قدرتمند اتخاذ و مقرر شد اقدامات بعدی توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان همدان دراسرع‌وقت صورت گیرد.

وی افزود: در این نشست بر ضرورت حمایت بخش خصوصی از تیم‌ها و رشته‌های مدال‌آور استان در قالب تیم پاس همدان برای حضور در آوردگاه‌های ملی و فراملی خصوصاً بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ تاکید شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن