Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تشدید نظارت بر باشگاه‌های همدان

تشدید نظارت بر باشگاه‌های همدان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز طرح تشدید نظارت بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، عباس قهرمانی در جلسه نظارت و بازرسی و ارزیابی اماکن ورزشی خصوصی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا کنون 3 مرحله بازدید و نظارت از کلیه باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی استان همدان صورت گرفته است.
وی بابیان اینکه مرحله نخست در اسفندماه، مرحله دوم در فروردین‌ماه و مرحله سوم چندی پیش انجام شد، گفت: در این بازرسی‌ها از بیش از 400 باشگاه خصوصی و دولتی استان همدان با همکاری ادارات شهرستان‌ها، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، تعزیرات و غیره بازدید شده است.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: طی این مدت 30 باشگاه خصوصی به علت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عدم رعایت قوانین مصوب کمیسیون ماده 5 شامل عدم تمدید مجوز، فروش مکمل‌های دارویی و غیره نیز پلمپ و به محاکم قضایی معرفی‌شده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به‌ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری ادارات شهرستان‌ها مرحله چهارم طرح نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی هفته آتی استارت خواهد خورد که در این بازدیدها نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین موارد مطروحه در کمیسیون ماده 5 موردبررسی قرار می‌گیرد.
قهرمانی تأکید کرد:با توجه به آموزش‌های ارائه‌شده در خصوص نحوه رعایت شیوه‌نامه‌ها انتظار می‌رود باشگاه‌های ورزشی نسبت به رعایت این موارد اهتمام ویژه داشته باشند.
وی در پایان از فعالیت 4 اکیپ بازرسی و نظارتی در طرح بازدید از اماکن ورزشی خصوصی و دولتی استان خبر داد./ برنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن