Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در همدان بازگشایی شد

ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در همدان بازگشایی شد

رییس هیات ورز‎‌ش‌های همگانی همدان گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی این استان از روز یکشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم و در چارچوب قوانین و ضوابط ستاد کرونا بازگشایی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی سبزواری اظهار داشت: ورزش صبحگاهی این استان از اسفندماه سال قبل به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و اکنون با هماهنگی صورت گرفته و مجوزهای لازم باردیگر بازگشایی شد.

وی بیان کرد: از مربیان ورزش صبحگاهی همدان نیز خواسته شده تا نسبت به رعایت فاصله اجتماعی در دوره فعالیت و آموزش ورزشکاران در این ایستگاه های گروهی اقدام کنند.

سبزواری خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکصد ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان برقرار است که ۶۰ نقطه به بانوان اختصاص دارد.

وی یادآور شد: فعالیت ورزش های همگانی استان همدان براساس آمارها جزو سه استان برتر کشور به شمار می رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال ترین در غرب ایران است.

رییس هیات ورزش های همگانی همدان اظهار داشت: ورزشکاران ورزش صبحگاهی همه روزه ساعات اولیه صبح به صورت رایگان در سالن های ورزشی زیر پوشش اداره کل ورزش و جوانان همدان با حضور مربیان فعالیت می کنند.

سبزواری افزود: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می یابد.

وی اضافه کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می رود.

سبزواری بیان کرد: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده های سنی می توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن