Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی سهم ورزشکاران همدانی از مدال‌های بازیهای آسیایی 2018 چقدر است؟

سهم ورزشکاران همدانی از مدال‌های بازیهای آسیایی 2018 چقدر است؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: کسب 7 مدال انفرادی و تیمی توسط ورزشکاران این استان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، رکوردی تاریخی برای ورزش این استان محسوب می شود و نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 120 درصدی مدال آوری ورزشکاران همدانی در بازیهای آسیایی بوده ایم.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم گفت: در مسابقات بازی‌های آسیایی 2018 که به میزبانی کشور اندونزی برگزار شد از استان همدان 8 ورزشکار، 2 مربی و 3 داور در کاروان اعزامی ایران حضور داشتند.

وی با اشاره به نتایج مورد قبول ورزشکاران همدانی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی کسب هفت مدال توسط ورزشکار استان در شرایطی رقم خورد که در دوره گذشته تنها سه مدال توسط ورزشکاران همدانی کسب شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: کسب 7 مدال انفرادی و تیمی توسط ورزشکاران این استان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، رکوردی تاریخی برای ورزش این استان محسوب می شود و نسبت به دوره گذشته شاهد رشد 120درصدی مدال آوری ورزشکاران همدانی در بازیهای آسیایی بوده ایم.

وی با اشاره به درخشش بانوان همدانی در این رقابتها افزود: بانوان کشورمان در این رقابتها در مجموع 18 مدال کسب کردند که سهم بانوان همدانی 5 مدال بود که در مجموع 28 درصد از سهم مدال آوری بانوان ایران در این رقابتها متعلق به بانوان همدانی بود.

منعم با تمجید از عملکرد بانوان قایقران استان در این رقابتها گفت: خانم ها کرمی و امیدی پارسا در این رقابتها عملکرد درخشان داشتند و این دو ورزشکار همدانی تنها ورزشکاران کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی جاکارتا که موفق به کسب مدال از این مسابقات شدند .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در کنار این مدال آوری ورزشکاران شایسته استان همدان، عملکرد وحید خراقانی به عنوان مربی تیم ملی قابل تقدیر بوده و تلاش‌های ارزنده هادی سالم، بهاره سیفی و بیژن حدری به عنوان داور در مسابقات آسیایی اندونزی نیز باعث سربلندی جامعه ورزشی استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: توجه به ورزش قهرمانی و رشد شاخص‌های آن از جمله مهمترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان بوده که در کنار توجه به ورزش همگانی و فراگیر کردن آن مورد توجه جدی قرار گرفته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن