Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در المپیاد ورزشی

درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در المپیاد ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تا کنون دانشجویان دختر شرکت کننده درسیزدهمین المپیاد ورزشی توانسته با کسب شش مدال رنگارنگ عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش "همدان نیوز"، علی ثقفی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهر داشت: کاروان ورزشی از استان همدان تا به حال عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

وی ادامه داد: تا اینجا موفق شدیم در رشته کاراته با کسب یک طلا در کاتای تیمی، یک نقره در کاتای انفرادی و یک برنز در کمیته 55-کیلو گرم در مجموع به مقام دوم دست یابیم و در شنا سه نقره توسط خانم جزایری در ماده های 50 متر پروانه کرال پشت و 100متر انفرادی مختلط و همچنین یک ششمی شنا در ماده آزاد تیمی ودر دو میدانی یک پنجمی در پرش طول  و یک چهارمی در 300 متر را کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال در این مسابقات، تصریح کرد: در بسکتبال پس از شکست تیم گیلان در بین چهارتیم قرار گرفتیم.

ثقفی گفت: کاروان همدان از نظر تعداد اعضاء و کامل بودن کاروان در رده پنجم تیم های شرکت کننده قرار دارد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما در این مسابقات کسب یک رتبه تک رقمی در بین دانشگاهای علوم پزشکی کشور بود که تا کنون موفق شدیم به این هدف دست یابیم و امیدوارم با درخشش ورزشکاران در رشته های باقی مانده(شطرنج و یک ماده شنا و بسکتبال) و کسب مدال بتوانیم در بین سه تیم برتر این المپیاد قرار گیریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن