Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی مدیرعامل شرکت علیصدر رئیس هیات تیر اندازی با کمان همدان شد

مدیرعامل شرکت علیصدر رئیس هیات تیر اندازی با کمان همدان شد

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، حمیدرضا یاری با کسب اکثریت آراء به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات تیر اندازی با کمان استان همدان انتخاب شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مجمع انتخابی رئیس هیئت تیراندازی باکمان استان همدان با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و جهانبخش ایزدپور مشاور اجرایی فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد .

این مجمع با حضور 15 عضو و دو کاندید در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شمسی پور همدان برگزار و در پایان حمیدرضا یاری با کسب 13 رای موافق از 15 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت تیر اندازی با کمان استان همدان انتخاب شد .

مهدی حضرتی دیگر کاندید این هیات یک رای کسب کرد و یک رای نیز سفید به گوی انداخته شد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: برای توسعه ورزش، هیات‌های ورزشی اهمیت بالایی دارند و باید با برنامه‌ریزی و هم‌فکری در جهت توسعه تلاش کنند.

وی اذعان کرد: تیروکمان در همدان رشد خوبی داشته و در حال حاضر این رشته در سه شهرستان همدان فعال است که انتظار می رود این رشته در سایر شهرستان های استان نیز گسترش یابد.

رسول منعم اظهار کرد: با وجود سابقه کم این ورزش در همدان قهرمانان ارزنده ای چون "ساسان رضوی" از میان کمانداران استان رشد کرده و مقام های شایانی به دست آورده اند.

وی افزود: موفقیت های ورزشکاران این هیات در چند سال اخیر نشان می دهد تیروکمان از جمله رشته های مستعد در استان است وقابلیت رشد بالایی دارد .

مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات موثر آقای یاری در مدت سرپرستی این هیات ورزشکاران تیراندازی با کمان از نظر مکان تمرین مشکلی ندارند و سایت اختصاصی تیراندازی با کمان همدان در ورزشگاه شهید شمسی پور مشکل را از این نظر حل کرده است.

وی افزود: رئیس جدید هیات باید با تقویم ورزشی در مسیر فدراسیون حرکت نماید و در جهت پرورش استعدادها با برنامه ریزی علمی و تعامل با اعضاء مجمع ، اداره کل ورزش وجوانان و فدراسیون گام موثر برداشته شود.

در ادامه این مراسم ایزدپور مشاور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور با تمجید از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: آقای منعم یکی از مدیران موفق کشور محسوب می شود که همواره به دنبال احقاق حق ورزشکاران در فدراسیون بوده است.

وی اشاره به پتانسیل بالای این رشته ورزشی در استان همدان بیان کرد: همدان می توانند با تلاش و همدلی جایگاه خود را در ارزیابی فدراسیون ارتقا ببخشد چرا که این استان با توجه به موقعیت آب و هوای پتانسیل خوبی در رشته تیروکمان دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های ورزش تیراندازی با کمان در همدان گفت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان در تامین زیرساخت ها برای رشته تیراندازی با کمان شاهد رشد و پیشرفت این رشته در استان همدان بوده ایم.

مشاور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: در فدراسیون تلاش می کنیم تا فرصت لازم برای تمامی استعدادها و ورزشکاران شایسته در اردوی تیم های ملی فراهم شود تا حق هیچ تیراندازی ضایع نشود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن