Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی درآمد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش همدان پنج برابر شد

درآمد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش همدان پنج برابر شد

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان همدان از رشد 5 برابری درآمد های اختصاصی اماکن و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان، عبدالله جعفری گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزه تربیت بدنی مدارس، علاوه بر پوشش برنامه های تکلیفی درس تربیت بدنی و برنامه های تکمیلی ورزش دانش آموزان، تمام تلاش خود را برای کسب درآمد از فضاهای متعلق به این معاونت را داشته ایم.

جعفری افزود:  آموزش و پرورش استان همدان برای فعالیت های ورزشی دانش آموزان از 120 فضا و سالن ورزشی بهره مند است که به ازای هر دانش آموز 47 سانتی متر مربع فضای روباز و سرپوشیده ورزشی در دسترس است.

وی گفت: این میزان فضا از میانگین کشوری مقداری بالاتر است،  اما هنوز احداث و تکمیل پروژه های ورزشی بیشتری مورد نیاز است تا در مسیر حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روحی نسل نوپا به کارگرفته شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان تصریح کرد: در حال حاضر 120 سالن و فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در سطح استان برای بهره گیری و فعالیت های ورزشی 280 هزار دانش آموز در اختیار است.

وی با اشاره به کسب درآمد 580 میلیونی از این محل به 5 برابر شدن این میزان درآمد در طول 3 سال گذشته، خاطرنشان کرد: با برنامه مدون و تلاش همکاران خود ضمن تدوین دستورالعمل مدیریت فضا و اماکن ورزشی و ابلاغ آن به مناطق آموزشی و همچنین نظارت های مستمر بر 50 فضای ورزشی درآمدزا، این مهم حاصل شد.

جعفری گفت: با برگزاری نشست های متعدد درون سازمانی تمامی  راه کارهای افزایش درآمد های مربوط به این سالن ها بررسی و مصمم هستیم با جذب چنین منابعی هم در حفظ و نگهداری سالن های ورزشی کوشا باشیم و هم بخشی از هزینه های مورد نیاز جهت اجرای فعالیت های ورزشی دانش آموزان را جبران نماییم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن