Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی مشارکت ۱۹۶ ورزشکار بازنشسته در جشنواره ورزشی استان همدان

مشارکت ۱۹۶ ورزشکار بازنشسته در جشنواره ورزشی استان همدان

نخستين جشنواره ورزشي بازنشستگان کشوري استان همدان با حضور ۱۹۶ ورزشکار بازنشسته برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، در نخستين جشنواره ورزشي بازنشستگان استان همدان، ۱۹۶ نفر از بازنشستگان کشوري مرد و زن در ۵ رشته شنا، تيراندازي با تفنگ بادي، شطرنج، دارت و تنيس روي ميز شرکت کردند که در پايان از ۴۸ ورزشکار برتر اين رقابت ها با اهداي لوح و مدال قهرماني تقدير شد.

براساس اين گزارش، در رشته تنيس روي ميز آقايان، فرهاد ظهيري، مهرداد ذهبي و نعيم حق شناس به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نيز، زهرا رضي، طوبي بخشي و مهين کهائي حائز رتبه هاي برتر شدند.

در رشته شطرنج آقايان، هادي حيدريان به مقام نخست رسيد و مهرداد جمالي و پرويز زارعي در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در مسابقات شطرنج بانوان نيز آذرميدخت حسني، پروين لشني و فريده ثمري به مقام هاي اول تا سوم رسيدند.

براساس اين گزارش، مدال هاي طلا، نقره و برنز مسابقات رشته دارت در بخش آقايان به ترتيب به شاپور برزويي، حميد گرجي و محمدامين قهرماني رسيد. در بخش بانوان نيز صديقه لطفي زاده، کبري رضايي مقدم و زهرا کاظمي حائز رتبه هاي برتر شدند.

در رشته تيراندازي با تفنگ بادي و در بخش آقايان محمدرضا باخدا، ابراهيم اميرسليماني و علي استدلالي مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش بانوان نيز معصومه ثمري مقام اول، معصومه خليجيان مقام دوم و زهرا فرخي مقام سوم را کسب کردند.

در مسابقات شناي آقايان بالاي ۶۰ سال و در رشته کرال سينه، حميد هاشمي سعيد، مسعود عبدلي و غلامعباس ابوالفتحي مقام هاي اول، دوم و سوم را بدست آوردند. در رشته شناي ۵۰ متر قورباغه در اين رده سني نيز مجتبي سعيدي، محمود حسام و مسعود فولادي حائز رتبه هاي برتر شدند.

حميد شکري، داود همدمي و حميد پاکخو مقام هاي برتر رقابت هاي شناي کرال سينه در بخش آقايان زير ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند. در اين رده سني و در رشته شناي قورباغه نيز حجت الله رحيمي، مسعود جهانگيري و مهدي پناهي سرشت موفق به کسب مقام هاي اول تا سوم شدند.

در رقابت هاي شناي بانوان بالاي ۶۰ سال و در رشته ۵۰ متر قورباغه رضوان خوشنويس، پروين مسعودي و طاهره گرجيان رتبه هاي اول تا سوم را بدست آوردند. در همين رده سني و در رشته کرال نيز افسر صالحي، پروانه سماوات و مريم صلاحچي مقام هاي برتر را از آن خود کردند.

در مسابقات شناي بانوان زير ۶۰ سال و در رشته کرال شهلا شکرائيان، پروين محرابي و مريم ارجمنديان مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته ۵۰ متر قورباغه نيز فاطمه شريفي اول شد و فاطمه سنگي و رفعت پاکبين جايگاه هاي بعدي را بدست آوردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن