Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان سه هزار کاراته‌کا دارد

رئیس هیات کاراته همدان:
همدان سه هزار کاراته‌کا دارد

رئیس هیات کاراته همدان از فعالیت حدود 3 هزار کاراته کا در استان خبر داد و گفت: رشته کاراته در استان همدان دارای 22 سبک فعال در همین زمینه است که 10 سبک آن به صورت آزاد و 12 سبک آن به صورت کنترلی اجرا می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان، محمد زنگنه اظهارداشت : رشته کاراته در استان همدان دارای 22 سبک فعال در همین زمینه است که 10 سبک آن به صورت آزاد و 12 سبک آن به صورت کنترلی اجرا می شود .

وی با اشاره به برنامه های 96 هیات کاراته ادامه داد: یکی از برنامه های سال 96 تقویت تیم های پایه و لیگ است که جوانان که در حقیقت آینده سازان این رزو بوم هستند می توانند شرکت کنند و استعدادهای بالقوه ای ظهور می کنند .

فعالیت بیش از 60 داور باتجربه در همدان

زنگنه با اشاره به برگزاری دوره های داوری و مربی گری بیان داشت : امسال نیز دو دوره داوری و مربیگری در سطح استان برگزار می شود و امیدواریم داوران همدانی امسال بتوانند درجه بین المللی کسب کنند .

وی تصریح کرد: در بخش بانوان یک داور و در بخش آقایان دو داور داریم که امیدورایم درجه آسیایی بگیرند و بتوانند ذخیره های ورزشی خوبی برای استان باشند .

میزبانی همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی در سال 96

رئیس هیات کاراته همدان عنوان کرد: در سال 96 همدان در صدد است که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی را بر عهده بگیرد .

وی تعداد کاراته کاراهای همدان را بالغ بر 3000 نفر دانست و افزود: خوشبختانه روز به روز بر تعداد ورزشکارهای این رشته اضافه می شود و خانواده های همدانی استقبال خوبی دارند .

زنگنه در پایان گفت: خوشبختانه اکثر شهرستانها در استان همدان فعال هستند اما جای کار بیشتری وجود دارد و امیدورایم تمام شهرستانها در رشته کاراته فعال شوند و بتوانند ورزشکاران با تجربه ای را در دور افتاده ترین روستاها آموزش دهند .

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن