Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تخفیف 50 درصدی اماکن ورزشی همدان در هفته تربیت بدنی

تخفیف 50 درصدی اماکن ورزشی همدان در هفته تربیت بدنی

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان همدان گفت: اماکن ورزشی در سطح این استان از فردا (دوشنبه) و به مدت یک هفته با 50 درصد تخفیف برای استفاده عموم ارائه می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علی ضمیری کامل اظهار کرد: براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان کشور، فضاهای ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان استان ها در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش به صورت 50 درصد تخفیف به متقاضیان خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: براساس این بخشنامه تمامی استخرها، سالن های ورزشی، فضاهای روباز، زمین ها و سالن های روستایی، زمین های چمن و سایر اماکن ورزشی زیر پوشش دستگاه ورزش و جوانان استان همدان با 50 درصد تخفیف در هفته تربیت بدنی ارایه می شود.

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز خواسته شده تا فردا به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، فضاهای ورزشی خود را به صورت 50تخفیف ارائه دهند که البته هنوز به این درخواست پاسخ نداده اند.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده یکصد برنامه فرهنگی و ورزشی از فردا و به مدت یک هفته در گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سطح استان همدان برگزار می شود.

وی یادآور شد: همایش ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی، مانور خودروهای آفرود، همایش ورزش صبحگاهی دانشجویی، ویلچرانی و حضور در گلزار شهدای گرانقدر، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، برگزاری رقابت های گلبال و بازدید از آسایشگاه معلولان از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته مسابقه طناب کشی و فوتسال ویژه کارکنان تربیت بدنی، همایش ورزش صبحگاهی 10 استان کشور به میزبانی شهر همدان، کوهپیمایی، دو ومیدانی ویژه بانوان و آقایان در محلات و رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور اجرا می شود.

براساس آخرین آمارها از ابتدای امسال تاکنون بیش از 53 هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در قالب 50 رشته ورزشی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن