Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سردار شهید همدانی برگزار می‌شود

شهریور ماه امسال؛
همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سردار شهید همدانی برگزار می‌شود

مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان از برگزاری همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سرلشگر پاسدار شهید سردارحسین همدانی در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، بهرام دوست پرست با اشاره به برگزاری همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سرلشگر پاسدار شهید«حسین همدانی» اظهار داشت: این همایش با هدف بازشناسی و تبیین شخصیت سردار شهید همدانی در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین این همایش به منظور معرفی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام به جامعه و نسل جوان، معرفی جنبه‌های مختلف نقش ایشان در تداوم انقلاب والگو سازی از سلوک تربیتی وی برای تربیت فرماندهان آینده برگزار می‌شود.

مسئول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت همدان ابراز داشت: همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سرلشگر پاسدار شهید«حسین همدانی» در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: افراد علاقه‌مند به حضور در این همایش می‌توانند آثار خود را در سه محور شهید همدانی شرح حال و فعالیت‌ها، شهید همدانی الگوی اخلاقی- تربیتی و شهید همدانی الگوی مدیریتی و فرماندهی در 22 صفحه حداکثر تا 31 تیرماه به دبیرخانه این همایش واقع در تهران، بزرگراه شهید بابایی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) ارسال کنند.

گفتنی است؛ این همایش از سوی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) و با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، قرارگاه حضرت زینب(س)، سپاه‌های محمد رسول الله(ص) و سیدالشهدا(ع) تهران بزرگ، انصار الحسین(ع) همدان، قدس گیلان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهیدهمدانی و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن