Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی 3 قطعه زمین هدیه به 3 ورزشکار آسیایی همدان

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان خبر داد:
3 قطعه زمین هدیه به 3 ورزشکار آسیایی همدان

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان گفت: در بحث اهدا مسکن به ورزشکاران المپیکی استان با تایید وزیر ورزش و جوانان و با حمایت و پیگیری استاندار ورزش دوست استان از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان مقرر شد سه قطعه زمین در مسکن مهر همدان به سه ورزشکار بازیهای آسیایی 2014 و جام جهانی کشتی استان تعلق بگیرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم اظهار داشت: باید از قهرمانان و نام آوران استانی که در عرصه های المپیک، جهانی و آسیایی موفقیت کسب می کنند حمایت کرد و زمینه های لازم برای ادامه موفقیت آنان را مهیا کرد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان پیگیر امور قهرمانان بوده ولی این اداره به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیاز و انتظارات قهرمانان ورزشی باشد

وی گفت: تلاش داریم تا در حد توان به قهرمانان و ملی پوشان خود کمک کنیم تا بخشی از دغدغه های آنان در خصوص مسایل مالی کاهش پیدا کند اما با توجه به مشکلات مالی ورزش کشور دست ما برای حمایت های همه جانبه تاحدودی خالی است.

وی با اشاره به حمایت از ورزشکاران المپیکی اظهار داشت: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال‌آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند ازجمله اهداف اداره کل و هیئت ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزارت مطبوعه و فدراسیون‌های ورزشی هستیم.

وی افزود:18 قهرمان شناسایی‌شده در این کمیته از دی‌ماه موردحمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرارگرفته‌اند و زیرساخت لازم به‌منظور پیگیری تمرینات آنان فراهم‌شده است.

رسول منعم خاطر نشان کرد: در بحث اهدا مسکن به ورزشکاران المپیکی استان با تایید وزیر ورزش و جوانان و با حمایت و پیگیری استاندار ورزش دوست استان از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان مقرر شد سه قطعه زمین در مسکن مهر همدان به سه ورزشکار بازیهای آسیایی 2014 و جام جهانی کشتی استان تعلق بگیرد .

وی تصریح کرد: در خصوص نحوه واگذاری طی یک سال اخیر مکاتباتی را با اداره کل راه مسکن و شهرسازی استان داشته ایم که به دلیل جابه جایی های مدیریتی در وزارت مذکور پیگیر مطالبات این قهرمانان می باشیم.

وی با اشاره به پاداش شورای شهر و شهرداری همدان به آرمین تشکری گفت:با پیگری های صورت گرفته شورای شهر همدان با اهدا 5 سکه بهار آزادی به آرمین تشکری بابت صعود به المپیک موافقت کرده است و انشالله در اسرع وقت این پاداش ها به این ورزشکار خوب استان تعلق می گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در ادامه با اشاره به لزوم تشکیل شورای عالی ورزش در استان گفت: بالاترین مرجع تصمیم گیری در امر ورزش استان باید شورای عالی ورزش باشد و نهادهای مرتیط با ورزش استان در این حوزه عضو شوند.

وی افزود: با تشکیل شورای عالی ورزش استان در ذیل آن کمیته های مختلف نیز تشکیل خواهد شد که کمیته حمایت از قهرمانان و مدال آوران ورزشی یکی از این کمیته ها خواهد بود که برای بسیاری از مسائل و دغدغه های این حوزه تدبیر خواهد شد.

رسول منعم با بیان اینکه موضوع تشکیل کمیته حمایت از قهرمانان ورزشی استان همدان هم در این نشست مطرح می شود گفت: چند ماهی است پیگیر شکل گیری شورای عالی ورزش به ریاست استاندار هستیم.

وی تصریح کرد: حمایت از مدال آوران ورزش استان اعم از بدرقه، استقبال و تدوین بسته های تشویقی برای مدال آوران مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک در شرح وظایف این کمیته دیده خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از توجه استاندار همدان به موضوع حمایت از ورزشکاران اشاره کرد گفت: همدان استان قهرمان پروری است و برای حمایت از چهره های نخبه آن مشارکت مسئولان ارشد استان یک ضرورت است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن