Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی استقبال چشمگیر بانوان همدانی از کارگاه ورزشی بادی پامپ

استقبال چشمگیر بانوان همدانی از کارگاه ورزشی بادی پامپ

نخستین کارگاه بادی پامپ در همدان با استقبال چشمگیر بانوان همدانی همراه بود.

به گزارش "همدان نیوز"، مسوول کمیته بادی پامپ هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: این کارگاه آموزشی به مدت چهار روز و با مدرسی سمیه قادری مسوول کمیته بادی پامپ فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار شد.

بهار یوسفی صفت افزود: در مرحله نخست این کارگاه آموزشی 31 نفر از بانوان علاقه مندان زیر نظر مدرس فدراسیون آموزش های لازم را در باشگاه امروزی همدان فرا گرفتند.

وی بیان داشت: در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در کارگاه اعطا شد ضمن اینکه باتوجه به استقبال خوب بانوان قصد داریم دومین دوره کارگاه آموزشی را بعد از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

یوسفی صفت در خصوص آشنایی با این رشته ورزشی گفت: بادی ‌پامپ ورزشی هوازی- قدرتی است که از هالتر برای انجام تمرینات قدرتی و استقامتی استفاده می‌کند.

وی افزود: البته بادی ‌پامپ شکلی جدید و پرهیجان برای وارد کردن ورزش و تناسب‌اندام به زندگی‌ آدمهاست و کلاس‌های ورزشی این رشته این روزها در اکثر باشگاه‌ها بر پا می‌شود.

وی اضافه کرد: این ورزش باعث بالا رفتن حجم عضلانی بدن و از بین رفتن تدریجی چربی‌ها می شود و ورزشکار خیلی زود شاهد شکل گرفتن و تفکیک عضلات خود می شود.

یوسفی صفت یادآور شد: در 45 تا 60 دقیقه‌ ای که این کلاس‌ها به طول می انجامند، ورزشکار وقت کافی برای سوزاندن مقدار زیادی کالری خواهد داشت و موجب کاهش وزن می شود.

وی با اشاره به فواید ارزنده ورزش بادی پامپ اظهار کرد: تمرینات استقامتی با وزنه راهی عالی برای کالری‌ سوزی و روشی فوق‌العاده برای عضله‌ سازی است و با بالا رفتن متابولیسم، عضلات با این تمرینات ترمیم می شوند و مدت زمان طولانی بعد از اتمام تمرین هم سرعت کالری‌سوزی همچنان بالا خواهد ماند.

وی افزود: با افزایش حجم عضلات بدن هر روز به انرژی بیشتری نیاز خواهید داشت که اگر بخواهید آن وزن را با کم کردن کالری‌های مصرفی به انجام برسانید، موجب کاهش حجم عضلات خواهد شد بنابراین با بادی‌ پامپ نه تنها کالری کافی می‌سوزانید، در زمان ریکاوری نیز همچنان سوختن کالری‌ها ادامه می‌یابد و با افزودن به حجم عضلاتتان می‌توانید متابولیسمتان را همیشه بالا نگه دارید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن