Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ۴۹ بیمار کووید۱۹ همدان در بخش مراقبت‌های ویژه/ حال ۲۱ نفر وخیم است

۴۹ بیمار کووید۱۹ همدان در بخش مراقبت‌های ویژه/ حال ۲۱ نفر وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار بیماران بستری مشکوک و قطعی کووید ۱۹ استان هم اینک ۱۸۵ نفر است که از این تعداد ۴۹ نفر در بخش آی.سی.یو بستری و ۲۱ نفر دارای وضعیت وخیم هستند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا توقیری افزود: شمار مراجعه کنندگان سرپایی به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۱۸۹ نفر و به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا یک هزار و ۶۰۱ نفر بوده است.

وی اضافه کرد: شمار مراجعان به اورژانس بیمارستان ها در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز ماقبل ۴۰ نفر افزایش اما مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی حدود ۳۵۰ نفر کاهش داشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: از مجموع مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته، شبانه روزی و اورژانس بیمارستان های استان همدان ، ۲۸ بیمار جدید مشکوک و قطعی کرونا در بخش عادی و سه نفر در بخش ویژه بستری شدند.

توقیری ادامه داد: هم اینک تعداد بیماران مشکوک و قطعی کرونا بستری در بخش آی‌.سی.یو به ۴۹ نفر رسیده همچنین ۲۱ بیمار با وضعیت بدحال و وخیم (اینتوبه) زیر دستگاه ونتیلاتور و تنفس مصنوعی هستند.

وی با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان های این استان ترخیص شدند افزود: سه کودک زیر ۱۸ سال با تشخیص قطعی و مشکوک به کووید ۱۹ ، بستری و تحت درمان هستند که ۲ نفر از آنها در بخش آی‌.سی.یو به سرمی‌برند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر بوده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن